Hoppa till innehåll

Störningar (2)

Hållplatsen vid Bayhill center i Hemavan, i riktning mot Storuman, har tillfälligt flyttats till korsningen Berglundsvägen/E12 i västlig riktning.  

Hållplatsen flyttas på grund av vägarbete.

Vi uppdaterar texten när den återgår till ordinarie hållplatsläge.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Hållplats Kungsgatan (riktning in mot Vasaplan) dras tillfälligt in på grund av restaurang Peppes ombyggnation.
Linjer som berörs är 55, 105, 126 och 127.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tidtabellsförändringar (3)

Förändrad hållplats för linje 179.

Hållplats Carlshöjd trafikeras inte. Hållplatsen ändras till
Carlshöjdsskolan.
Hållplats Kvartsvägen tillkommer.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 127 har en förändrad tidtabell. 

Rättelse av tidtabell för linje 127 Tur 18 med avgångstid 12:50 från Röbäck till Stöcke ska gå torsdag och inte fredag som tidigare annonserat.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Trafikförändringar från och med 30 oktober för linje 139.
Tur 20 med avgångstid 16:00 från Robertsfors till Sikeå dras in.
Tur 91 med avgångstid 15:45 från Sikeå till Robertsfors utökas till att
trafikera vardagar, (tidigare trafikerade turen enbart på skollov).

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Visa all trafikinfo

Tappa bort-garanti

Du som resenär kan försäkra ditt busskort snabbt och kostnadsfritt direkt på vår hemsida. I och med denna försäkring får du automatiskt en tappa bort- garanti.​

För att skapa en användare går du in under Mitt busskort.
Där skapar du en användare och registrerar in ditt busskortsnummer.
Du kan registrera in ett eller flera busskortsnummer på din användare.
Aktuellt kortnummer hittar du på baksidan av ditt busskort.

Om du sedan tappar bort ditt busskort kan du direkt via din användare anmäla ditt kort borttappat.
Då spärras ditt gamla busskort, och vi skickar vi ett nytt kort inom 10 arbetsdagar - direkt hem till din brevlåda.
Ditt nya busskort kommer då att vara laddat med samma antal resor/dagar som ditt gamla kort innehöll vid din anmälan.

OBSERVERA

En resa måste göras på ditt busskort från det att du registrerat kortet, innan du anmäler det borttappat.
Om du registrerar ditt busskort efter det att du tappat kortet gäller inte våran tappa-bort garanti och vi kommer inte skicka hem något nytt kort.


Dela

Facebook Twitter E-post

Nyheter

Tabussen.nu använder sig av cookies

Vi använder oss av cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbsida. En cookie är en datafil som lagras av webbsidor i syfte att göra användningen av en webbsida snabbare. En cookie är inte skadlig för din dator.