Hoppa till innehåll

Störningar (3)

Linje 210 kan för tillfället inte trafikera hållplats Båtvik.

Vi hänvisar resenärer till hållplatserna Tåme och Byske Busstation.
Vi uppdaterar när hållplatserna trafikeras igen.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Från och med 31 oktober kan inte linje 31 trafikera hållplats Lycksele lasarett entré.
Detta på grund av ombyggnation.

Resenärer hänvisas till korsningen Hedlundavägen/Hällforsvägen.

Resande på linje 31 med avgångstid kl 05:50 från Umeå Universitetssjukhuset till Lycksele kan resa till Lycksele Resecentrum och byta till linje 43 med avgångstid kl. 08:15 från Lycksele Resecentrum för resa till  hållplats Lycksele lasarett.

Observera att hållplatserna Lycksele lasarett entré och Lycksele lasarett är olika hållplatser.

Vi uppdaterar när hållplatsen Lycksele lasarett entré trafikeras igen.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Hållplatsen vid Bayhill center i Hemavan, i riktning mot Storuman, har tillfälligt flyttats till korsningen Berglundsvägen/E12 i västlig riktning.  

Hållplatsen flyttas på grund av vägarbete.

Vi uppdaterar texten när den återgår till ordinarie hållplatsläge.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tidtabellsförändringar (7)

Linje 127 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 139 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 204 utökas med en ny tur från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 212 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 519 utökas med en ny tur från och med den 14 januari 2019. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 100 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 239 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Visa all trafikinfo

Tappa bort-garanti

Du som resenär kan försäkra ditt busskort snabbt och kostnadsfritt direkt på vår hemsida. I och med denna försäkring får du automatiskt en tappa bort- garanti.​

För att skapa en användare går du in under Mitt busskort.
Där skapar du en användare och registrerar in ditt busskortsnummer.
Du kan registrera in ett eller flera busskortsnummer på din användare.
Aktuellt kortnummer hittar du på baksidan av ditt busskort.

Om du sedan tappar bort ditt busskort kan du direkt via din användare anmäla ditt kort borttappat.
Då spärras ditt gamla busskort, och vi skickar vi ett nytt kort inom 10 arbetsdagar - direkt hem till din brevlåda.
Ditt nya busskort kommer då att vara laddat med samma antal resor/dagar som ditt gamla kort innehöll vid din anmälan.

OBSERVERA

En resa måste göras på ditt busskort från det att du registrerat kortet, innan du anmäler det borttappat.
Om du registrerar ditt busskort efter det att du tappat kortet gäller inte våran tappa-bort garanti och vi kommer inte skicka hem något nytt kort.


Dela

Facebook Twitter E-post

Nyheter

Tabussen.nu använder sig av cookies

Vi använder oss av cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbsida. En cookie är en datafil som lagras av webbsidor i syfte att göra användningen av en webbsida snabbare. En cookie är inte skadlig för din dator.