Hoppa till innehåll

Tidtabellsförändringar (17)

Linje 320 får en uppdaterad tidtabell från och med den 23 april 2019.

Linje 115 får en uppdaterad tidtabell från och med den 23 april 2019.

Ringbil 644 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 mars 2019.

Trafiknytt nummer 8 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Ringbil 660 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 mars 2019

Trafiknytt nummer 7 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 120 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 mars 2019.

Trafiknytt nummer 6  (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 171 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 mars 2019.

Trafiknytt nummer 5 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 118 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 mars 2019.

Trafiknytt nummer 4 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 115 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 mars 2019.

Trafiknytt nummer 3 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 15/55 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 mars 2019.

Trafiknytt nummer 2 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)

Linje 239 får en uppdaterad tidtabell från och med den 9 februari 2019.

Linje 127 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

Linje 139 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

Linje 204 utökas med en ny tur från och med den 14 januari 2019.

Linje 212 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

Ringbil linje 519 utökas med en ny tur från och med den 14 januari 2019. 

Linje 100 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

Linje 239 får en uppdaterad tidtabell från och med den 14 januari 2019.

Visa all trafikinfo

Ansökan om förseningsersättning och reklamation

Fyll i ansökan nedan
När man ansöker om förseningsersättning/kompensationskrav för sin resa ska alltid busskortsnummer anges om man rest på ett busskort. Enkelbiljett, taxikvitto eller kvitto på annat utlägg ska skickas in i original till Länstrafiken, Box 134, 921 23 LYCKSELE. Märk kuvertet: Reklamation
Fyll i ditt busskortsnummer om du åkt med busskort.
Utbetalning direkt in på ditt bankkort fungerar ej, sker endast till ditt bankkonto.
Jag samtycker till att Länstrafiken i Västerbotten och deras personuppgiftsbiträde sparar och behandlar mina personuppgifter för att kunna behandla min ersättningsansökan. Efter återkoppling och att ärendet är avslutat raderas dina personuppgifter från våra register inom 24 månader.

Dela

Facebook Twitter E-post

Nyheter

Tabussen.nu använder sig av cookies

Vi använder oss av cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbsida. En cookie är en datafil som lagras av webbsidor i syfte att göra användningen av en webbsida snabbare. En cookie är inte skadlig för din dator.