Biljettförsäljningen på Reseinfo: Skellefteå Busstation stänger idag den 19 mars 2024 klockan 14:15 till.
Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.
Störningar (4)
Biljettförsäljningen på Reseinfo: Skellefteå Busstation stänger idag den 19 mars 2024 klockan 14:15 till.
Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.
Tidtabellsförändringar (13)
Linje 210 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2024.
• Trafiknytt nummer 13 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 16 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2024.
• Trafiknytt nummer 12 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 31 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2024.
• Trafiknytt nummer 11 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 178 får en uppdaterad tidtabell från och med den 19 februari 2024.
• Trafiknytt nummer 10 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 31 får en uppdaterad tidtabell från och med den 5 februari 2024.
• Trafiknytt nummer 09 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 428 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 08 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 418 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 07 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 16 får en uppdaterad tidtabell från och med den 15 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 06 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 162 får en uppdaterad tidtabell från och med den 12 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 05 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 709 får en uppdaterad tidtabell från och med den 12 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 04 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 343 får en uppdaterad tidtabell från och med den 10 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 03 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 167 får en uppdaterad tidtabell från och med den 8 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 02 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Linje 162 får en uppdaterad tidtabell från och med den 8 januari 2024.
• Trafiknytt nummer 01 (Öppnas som PDF i ett nytt fönster)
Om du glömt eller tappat något på bussen ska vi försöka hjälpa dig att få tillbaka det.
Om du glömt eller tappat något på bussen och har rest med trafikföretagen Byberg & Nordin eller Transdev kan du hämta ditt upphittade gods på Hittegods Umeå Busstation, Järnvägstorget 2, 90328 Umeå.
Observera - Bussgods Hittegods Umeå tar även hand om kvarglömt ombord på Ultras bussar.
Kontakt och öppettider Umeå
E-post: hittegods.umea@bussgods.se
Telefontid: Måndag - onsdag, fredag kl. 09:00-15:00 med lunchstängt 11:30-12:30 (helgfri vardag)
Torsdag kl. 10:00-15:00 med lunchstängt 11:30-12:30 (helgfri vardag)
Telefonnummer: 090-70 46 16
Hittegodsexpeditionens öppettider: Måndag - fredag kl. 09:00-16:30 med lunchstängt 11:30-12:30 (helgfri vardag)
Adress: Hittegods Umeå Busstation, Järnvägstorget 2, 90328 Umeå.
Om du glömt eller tappat något på bussen och har rest med trafikföretaget Skellefteå buss kan du hämta ditt upphittade gods på Bussgods Skellefteå, Järnvägsgatan 29.
Kontakt och öppettider Skellefteå
Telefontid: Måndag - Fredag kl. 09:00-15:00
Telefonnummer: 0910-734 580
Hittegodsexpeditionens öppettider: Måndag - tors kl. 08:00-18:00, fre 08:00-17:00
Adress: Hittegods Skellefteå busstation, Järnvägsgatan 29.
Bussgods kan skicka ditt borttappade gods till närmaste Bussgodsombud mot efterkrav.
Upphittat gods förvaras i tre veckor. Värdesaker lämnas till Polisen efter två veckor, till exempel plånböcker, nycklar och ID-handlingar.
Kläder skänks till hjälporganisation alternativt slängs. Matvaror förvaras inte.
Om du glömt eller tappat något på bussen och har rest med Norrlandskusten, linje 100, 20 eller 12 ska du kontakta trafikföretaget Connect Bus.
Telefon: 079-099 79 30
Telefontid: Måndag - fredag kl. 09:00-15:00 (lunchstängt kl. 11:30-12:30)
E-post: hittegods.e4@connectbus.se
Om du glömt eller tappat något på bussen och har rest med trafikföretaget Vilhelmina taxi ska du kontakta dem via:
E-post: info@vilhelminataxi.se
Telefon: 090-464 00
Om du glömt eller tappat något på bussen och har rest med linje 45 ska du kontakta trafikföretaget Centrala Buss i Norrbotten AB.
Telefon: 0911-920 50
Vid resa med övriga trafikföretag kontaktar du det trafikföretag du rest med. Om du är osäker på vilket trafikföretag du rest med är du välkommen att kontakta
Länstrafikens kundservice.
Dela