Hoppa till innehåll

Störningar (3)

På grund av tekniska problem har vi haft felaktiga avgångstider för påskhelgen i appen och reseplaneraren gällande linje 80 (flygbussen)
Felet är åtgärdat och rätt tider visas nu i appen och reseplaneraren.
Aktuell tidtabell finns även tillgänglig på hemsidan.


För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Hållplats Ö. Ersboda kommer från och med måndag den 14 januari att tillfälligt flyttas 100 meter norrut längs Mjölkvägen.

Vi uppdaterar texten när hållplatsen återgår till sitt ordinarie hållplatsläge.

Se bifogad bild för nytt hållplatsläge.

​Från och med måndag den 16/4 kommer hållplats Klintvägen, i riktning mot Universum; att flyttas ca 60 meter söderut enligt bifogad karta. Detta på grund av kommande vägarbete på platsen.

Visa all trafikinfo

Ansökan om förseningsersättning

Fyll i ansökan nedan
När man ansöker om förseningsersättning/kompensationskrav för sin resa ska alltid busskortsnummer anges om man rest på ett busskort. Enkelbiljett, taxikvitto eller kvitto på annat utlägg ska skickas in i original till Länstrafiken, Box 134, 921 23 LYCKSELE. Märk kuvertet: Reklamation
Fyll i ditt busskortsnummer om du åkt med busskort.
Utbetalning direkt in på ditt bankkort fungerar ej, sker endast till ditt bankkonto.
Jag samtycker till att Länstrafiken i Västerbotten och deras personuppgiftsbiträde sparar och behandlar mina personuppgifter för att kunna behandla min ersättningsansökan. Efter återkoppling och att ärendet är avslutat raderas dina personuppgifter från våra register inom 24 månader.”

Dela

Facebook Twitter E-post

Nyheter

Tabussen.nu använder sig av cookies

Vi använder oss av cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbsida. En cookie är en datafil som lagras av webbsidor i syfte att göra användningen av en webbsida snabbare. En cookie är inte skadlig för din dator.