Hoppa till innehåll

Störningar (4)

Linje 118 med avgångstid 19:30 från Umeå till Sävar är ca 15 minuter försenad.

Förseningen beror på tekniska problem.

Observera att förseningen är ungefärlig.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 105 med avgångstid 06:15 från Gräsmyr till Umeå kommer tillfälligt att avgå 06:00.
Detta på grund av ombyggnation.

Ombyggnationen beräknas vara klar 15 november.

Vi uppdaterar när turen avgår enligt tidtabell igen.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Från och med 31 oktober kan inte linje 31 trafikera hållplats Lycksele lasarett.
Detta på grund av ombyggnation.

Resenärer hänvisas till korsningen Hedlundavägen/Hällforsvägen.

Vi uppdaterar när hållplatsen trafikeras igen.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Hållplatsen vid Bayhill center i Hemavan, i riktning mot Storuman, har tillfälligt flyttats till korsningen Berglundsvägen/E12 i västlig riktning.  

Hållplatsen flyttas på grund av vägarbete.

Vi uppdaterar texten när den återgår till ordinarie hållplatsläge.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tidtabellsförändringar (47)

Linje 127 får en uppdaterad tidtabell från den 12 november 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 135 får en uppdaterad tidtabell från den 24 oktober 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 333 får en uppdaterad tidtabell från den 21 september 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 640 får en uppdaterad tidtabell från den 21 september 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 119 får en uppdaterad tidtabell från den 21 september 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 135 får en uppdaterad tidtabell från den 17 september 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 640 får en uppdaterad tidtabell från och med den 28 augusti 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 122 utökas med två turer från och med den 3 september 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 324 får en uppdaterad tidtabell från den 24 augusti 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 425 får en uppdaterad tidtabell från den 27 augusti 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 157 utökas med två turer från och med den 27 augusti.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 127 får en uppdaterad tidtabell från och med den 28 augusti 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 341 får en uppdaterad tidtabell från och med den 24 augusti 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 114 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 augusti 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 338 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 maj 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 335 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 maj 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 331 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 maj 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 139 får en uppdaterad tidtabell från och med den 16 april 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 519 får en uppdaterad tidtabell från och med den 6 april 2018. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 420 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 mars 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 653 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 mars 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 436 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 mars 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 12 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 mars 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 124 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 55 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 15 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 303 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 301 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 36 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 341 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 436 får en uppdaterad tidtabell från och med den 25 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 428 får en neddragning i tidtabellen från och med den 26 februari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 27 får en indragen hållplats från och med den 22 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 224 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 218 får en uppdaterad tidtabell från och med den 22 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 110 får en uppdaterad tidtabell från och med den 13
januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 109 utökas med två turer lördag och söndag från och med den 13
januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 573 får en uppdaterad tidtabell från och med den 12 januari. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbil linje 570 får en uppdaterad tidtabell från och med den 12 januari. 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tidigarelagd avgångstid från och med den 13 januari 2018.

 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tidigarelagd avgångstid från och med den 13 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ändrad starthållplats från och med 8 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ändrad starthållplats från och med 8 januari 2018.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Ringbilen linje 651 utökas med två turer från och med 22 december.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 31 har en uppdaterad tidtabell.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Linje 212 är flyttad och trafikeras i stället som linje 210.

 

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Tillkommen hållplats för linje 418.

För ytterligare information, vänligen kontakta vår kundservice på 0771-100110.
Se våra öppettider

Visa all trafikinfo

Länstrafik-1-5.jpg

10 juli 2018

Vanliga frågor gällande Sommarlovsbiljetten

Är du berättigad sommarlovsbiljetten och har frågor gällande erbjudandet? Vi reder ut lite frågetecken som har kommit att bli de vanligaste frågorna kundservice får just nu.

Jag har lagt in sommarlovsbiljetten i Tabussens app men reser bara med lokaltrafiken i Umeå. Kan jag växla mellan dessa på något sett? 

Om du har registrerat värdekoden i en av våra appar och vill resa med den andra appen ska du inte byta app. Du ska öppna den app där du registrerat din värdekod, därefter klickar du på menyn (de tre strecken i vänstra hörnet) och väljer "Res i annat län". Välj sen "Ultra" eller "Tabussen.nu".  Sök och välj din resa och välj "Sommarlovsbiljetten" som betalsätt när du klickat på Köp biljett.

 

Jag bor i Skellefteå och kommer endast att resa inom Skellefteås lokaltrafik med sommarlovsbiljetten. Hur köper jag biljett? 

För att använda Sommarlovsbiljetten i Skellefteås lokaltrafik aktiverar du Sommarlovsbiljetten enklast som betalsätt i appen Tabussen.nu. Flygbussen i Skellefteå ingår inte.
För att köpa en biljett kostnadsfritt väljer du "Köp biljett" i appens meny (de tre strecken i vänstra hörnet). Välj sedan hur du vill åka inom Skellefteå lokaltrafik (välj zon) och köp biljetten kostnadsfritt med betalsättet "Sommarlovsbiljetten".

Min mobil har gått sönder och jag hade hunnit aktivera värdekoden i appen. Kan jag få en ny kod eller ett busskort? 

Det går jättebra. Kontakta kundservice på telefonnummer 0771-100 110 eller maila oss på brev@tabussen.nu. I meddelandet behöver vi veta vad du heter och vilken adress du är folkbokförd på, vi vill även veta om du vill ha en ny kod eller ett busskort. 

Vår handläggare kommer att skicka ut en ny värdekod / ett fysiskt busskort till dig så fort som möjligt. 

För mer information om sommarlovsbiljetten, klicka här. 


Dela

Facebook Twitter E-post

Nyheter

Tabussen.nu använder sig av cookies

Vi använder oss av cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbsida. En cookie är en datafil som lagras av webbsidor i syfte att göra användningen av en webbsida snabbare. En cookie är inte skadlig för din dator.